Home ΑθλητικάΜάριος Ηλιόπουλος από την Πάτρα: Μήνυμα ενότητας για την ΑΕΚ και «σεισμός» με υπογραφή για διεθνές αυτοκινητοδρόμιο!

Μάριος Ηλιόπουλος από την Πάτρα: Μήνυμα ενότητας για την ΑΕΚ και «σεισμός» με υπογραφή για διεθνές αυτοκινητοδρόμιο!

by Παύλος Αυγουστινάκης
0 comments

Ραγδαίες εξελίξεις και μεγάλες ανακοινώσεις από τον Μάριο Ηλιόπουλο στην Πάτρα. Το κοινωνικό όραμα για την ΑΕΚ, η μάχη κατά της βίας και η ιστορική υπογραφή για την κατασκευή διεθνούς πίστας αγώνων στη Χαλανδρίτσα που ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ.

ΠΑΤΡΑ – Μηνύματα με πολλαπλούς αποδέκτες, κοινωνικές προεκτάσεις αλλά και μια επιχειρηματική είδηση-βόμβα επιφύλασσε η παρουσία του διοικητικού ηγέτη της ΑΕΚ, Μάριου Ηλιόπουλου, στην Πάτρα, στο πλαίσιο της περιοδείας του τροπαίου της Super League. Ο ισχυρός άνδρας της «Ένωσης» παρουσίασε το πλάνο του για έναν σύλλογο-πρότυπο, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε την αναβίωση του εμβληματικού έργου για το αυτοκινητοδρόμιο στη Χαλανδρίτσα Αχαΐας.

Ενώπιον εκατοντάδων φίλων της ομάδας, ο Μάριος Ηλιόπουλος έδωσε το στίγμα της φιλοσοφίας του, εστιάζοντας στο τρίπτυχο «Υγεία, Παιδεία, Αθλητισμός» και στην ανάγκη να επιστρέψουν οι οικογένειες στα γήπεδα, μετατρέποντας τη βία σε ομορφιά.

«Στην ΑΕΚ θα κυριαρχεί ο καλός εγκέφαλος»

Στην ομιλία του, ο μεγαλομέτοχος της ΑΕΚ στάθηκε ιδιαίτερα στη συσπείρωση του συλλόγου, στέλνοντας σαφές μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση. «Έχω στόχο και χρέος να κρατήσω την ΑΕΚ ενωμένη. Δεν θα ανεχθώ και δεν θα αφήσω κανέναν, είτε απ’ έξω είτε από μέσα, να διαταράξει αυτό που χτίσαμε», υπογράμμισε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας:

«Όλοι μας έχουμε τον κακό μας και τον καλό μας εγκέφαλο. Αλλά οι αξίες μας, οι βασικές αρχές, αυτά που οραματιζόμαστε, είναι αυτά που μας κρατούν στον σωστό δρόμο. Όσο εγώ κρατάω τα ηνία της ΑΕΚ, θα κυριαρχεί το πάθος, η πίστη και ο καλός εγκέφαλος».

Παράλληλα, κάλεσε τους γονείς να απομακρύνουν τα παιδιά από την υπερχρήση της τεχνολογίας, ενώ άσκησε κριτική σε όσους συντηρούν φαινόμενα προπαγάνδας στον αθλητισμό, ζητώντας από τους θεσμικούς φορείς, τους καλλιτέχνες και τις τράπεζες να στηρίξουν έμπρακτα τη νέα γενιά και τη μικρομεσαία τάξη.

Επένδυση μαμούθ: Υπογραφές για το αυτοκινητοδρόμιο στη Χαλανδρίτσα

Η μεγαλύτερη έκπληξη της βραδιάς ήρθε στο κλείσιμο της τοποθέτησής του, όταν ο Μάριος Ηλιόπουλος, μετουσιώνοντας τη γνωστή του αγάπη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε πράξη, ανακοίνωσε ένα έργο πνοής για ολόκληρη την Ελλάδα.

«Έβαλα, προ λίγων ημερών, την υπογραφή μου για τον πρώτο λίθο πραγματοποίησης για την κατασκευή του καλύτερου διεθνών προδιαγραφών αυτοκινητοδρομίου, εδώ στην Πάτρα», δήλωσε, προκαλώντας ενθουσιασμό. Το έργο αφορά την περιοχή της Χαλανδρίτσας (17 χλμ. από την Πάτρα), ένα πλάνο που είχε «παγώσει» από τις δεκαετίες του 2000 και του 2021.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επένδυση αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ με στόχο την απόκτηση πιστοποίησης Grade A από τη FIA. Το έργο αναμένεται να αλλάξει ριζικά τον οικονομικό και τουριστικό χάρτη της Δυτικής Ελλάδας, δημιουργώντας εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας. Ο κ. Ηλιόπουλος κάλεσε τους τοπικούς φορείς να κινηθούν άμεσα και χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια για την υλοποίησή του.

You may also like