Συνεχίζονται οι προβολές
Με πολύ μεγάλη συμμετοχή συνεχίζονται οι προβολές του ντοκιμαντέρ της KO Κεντρικής Μακεδονίας «΄36. Ρήγμα στο χρόνο.» , αφιερωμένο στα γεγονότα του ηρωικού Μάη του 1936 και ενταγμένο στις πολύμορφες πρωτοβουλίες που έχει πάρει το ΚΚΕ.
Το ντοκιμαντέρ αποτελεί μια ακόμη προσπάθεια συμβολής στη διάδοση της ιστορικής αλήθειας, στην επαφή περισσότερων εργαζόμενων, νέων με τις λαμπρές σελίδες του εργατικού – λαϊκού κινήματος της χώρας μας. Μέσα από το ντοκιμαντέρ αναδεικνύονται όχι μόνο τα γεγονότα του Μάη , αλλά και όλα τα σύγχρονα συμπεράσματα και διδάγματα , τόσο πολύτιμα για τη συνέχεια του αγώνα του λαού μας.
Το πρόγραμμα των προβολών για την επόμενη εβδομάδα είναι :
-
22 Ιούνη , στις 20:30 , αίθουσα Β΄ΚΑΠΗ Πυλαίας
-
24 Ιούνη , στις 20:30 , cine Alex (Ολύμπου και Αγίας Σοφίας)
-
30 Ιούνη , στις 20:30 , κλειστό Δημοτικό Θεάτρο Συκέων
